Monday 21 June 2010

E tarziu !



- E prea tarziu pentru mine acum,
nu va fi niciodata cineva care sa tina la mine, 
indiferent cea fost viata mea nainte sa Te cunosc pe Tine..
Nimeni nu e gata a renunta la el, 
pentru o persoana fara insemnatate!
Nu am nici-o valoare in ochii Lui pentru ca, 
dragostea Sa a disparut de mult pentru mine...
Curaj si putere, 
parca nu mai am, sa merg nainte,
mereu sunt trista si in inima mea...
Nimeni nu poate sa priveasca, 
niciodata parca nu am putere sa biruiesc. 
Toate caderile acestei vieti, 
singure, fara El alaturi de mine!
El ma va putea privii vreodata in ochii, 
sa imi spuna?
Te iert draga mea:
Pentru ca El mi-a iertat si vina mea, 
cine sunt eu ca sa nu te accept
asa cum esti tu!?..
Te Iubesc asa cum El mi-tea dat, 
Iubirea mea. !.

               
                                             - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment