Wednesday 6 October 2010

Mireasma Lui !


 Un dor m-a invaluit cu mireasma lui din departare,
si vantul rece jucaus in parul meu
imi sopti cu dorul intalniri:
alearga asa de tare catre acele zari uitate!
iar eu, am suspinat in launtrul meu si am spus:
cum voi putea oare sa alerg catre stele?!?
inima mea vrea sa alerge asa de sus dar,
picioarele mele parca nu vor sa raspunda
la acest dor din departare...
vantul imi luase esarfa cea verde a,
revaderi Celui Iubit,
lasand in urma Lui un frig ca de gheata,
dar, cineva imi spuse cu glasul unui
Indragostit de demult:
Iubirea o cauti?!
Eu sunt Iubirea ta in aceasta viata!
sunt in tot ce tu visezi si simti,
in dorul din inima ta care adesea nimeni nu-l
intelege, in suspinele tale!
in Cel pe care Il astepti cu atata Iubire,
in tacere si daruire.
mereu voi fi aici pentru tine chiar,
in vantul care esarfa ti-a luat-o spre Cer...
intr-o zi de mai ne vom intalni,
in mireasma florilor de mere!
dar, pana atunci Dragostea mea,
asteapta-ma cu dorul reantalniri
si Eu aici voi fi asteptandu-te!

- A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment