Saturday 16 October 2010

Gandurile ploii !



Astazi, ploua iar cu ganduri triste in inima mea,
si privind afara pe fereasta camerei mele.
am vazut picuri marunti de
lacrimii cum cadeau pe frunzele verzi,
parca erau niste cristale de mult uitate.
si imi veni in minte imaginea unei persoane
de mult uita in amintirile mele.
El mereu era aici pentru mine,
chiar si atunci cand eu nu Ii simteam prezenta!
era in gandurile ploii ce rece cadea
pe iarba verde de afara,
iar eu, nestiand ca acele picuri de ploaie.
erau insusi gandurele Lui pentru inima mea trista,
soptindu-mi ca o melodie de
Iubire ce parea ca vine din.
Cer,ohhh!
fiecare picur de ploaie e,
un gand de Dragoste cazand pe:
frunze, iarba,
pe floricele gingase si pe chipul tau!
vei intelege oare vreodata,
Iubirea Mea pentru tine?!
aici stau asteptandu-te in aceste picaturi de
ploaie cristaline
si privindu-te din zarile albastre.
sperand ca intr-o zi vei intelege,
ca chiar si atunci cand privirea si inima
iti sunt triste si de nepatruns...
totusi, Eu iti voi ramane credincios
pentru tot deauna,
si ne vom intalni intr-o zi in
acele zarii de mult uitate !


                                                - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment