Wednesday 10 November 2010

Cerul m-a cheama !


 A fost un drum greu spre Cer, dar,azi!
am plecat de pe acest pamant
al suferintei si tristetei.
intr-o zi de Noiembrie cu razele soarelui calde,
Cel Prea Inalt m-a chemat la El.
in sfarsit sa-L intalnesc pe Cel
prea Iubit de inima mea,
te-am lasat pamantule de lacrimii!
m-am nascut pentru un scurt timp,
pentru o misiune.
de a spune si la alti despre Dragostea Lui,
si a arata putin din suferintele Lui.
ohhh! omule, Cerul te cheama sa te
intoarci la El cat mai este
inca un azi pentru tine!
El inca te asteapta sa te intorci la pieptul Lui,
e gata a te imbratisa...
si soptindu-ti la ureche cu blandete,
in sfarsit te-ai intors,
Acasa copilul meu drag!
mult te-am asteptat sa te intalnesc,
si sa iti spun cat de mult Te-am Iubit.
viata Mea pentru tine Mi-am dat-o la Cruce!
ca tu sa poti avea parte de bucuria Cerului,
desi drumul tau pana aici a fost.
plin de spinii si durere,
nu se poate compara cu Fericirea,
de a ma vedea pe Mine copilul meu!
o floare ai fost pe acest pamant,
ca sa raspandesti Mireasma Mea de Iubire.
printre cei din jurul tau,
marturisind ca Eu sunt unicul Dumnezeu!
si la sfarsitul pasilor tai,
ai spus doar atat:
Tata!!
am sfarsit urma pasilor mei pe acest drum de durere si
lacrimii, in sfarsit sunt Acasa cu Tine.
pentru o Eternitate,
dragul meu, Isus!



                                                     - A. A. Popovici,

.... pentru Matusa mea,
   care Domnul a luat-o Acasa !

No comments:

Post a Comment