Monday 13 December 2010

Dansul fulgilor !


 Fulgi de zapada cadeau din Cerul plin de ceata in zare,
si respiranad acel aier rece de Iarna!
privirea mea sa asternut pe un fulg de nea,
ca de gheata cristalina.
iar, picioarele mele nu puteau sa se opreasca.
din bucuria dansului cu fulgii de zapada!
si dintr-o data atingerea fulgilor
reci ma invalui cu mireasma lor,
a unui dor de mult uitat!
de a fii un fulg de zapada
dansand in noaptea instelata a Iernii reci,
si asteptand ca intr-o zi sa-L intalnesc
pe cel Iubit!
in dansul miilor de fulgi cazand pe
fata mea si privind in departare prin ceata deasa,
a acelei serii in singuratatea inimi mele.
si in sunetul pasilor mei dasand in zapad,
ma auzi!
un sunet de pasii,
intreptandu-se spre mine.
iar, El imi intinse o mana si
imi spune bland:
Imi acorzi acest dans in fulgi de nea?!
inima mea inceta sa mai bata o clipa,
apoi, Ii zambi si Ii spuse in soapta: Da!


   - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment