Monday 14 March 2011

Cuvintele tale !



'Tata, 
alina-mi toate dorintele mele, 
prin cuvintele Tale !
Pentru ca numai ele sunt pacea inimii mele,
in ele e fericirea negasita in aceasta lume!
Cuvintele Tale,
sunt dorintele de maine.
Pentru a biruii in lupta!
Tata, numai Tu stii sa alini un suflet singur,
cu blandetea cuvintelor Tale...
Atingerea lor sunt ca un izvor limpede
si proaspat,
care curge neancetat in fiinta mea plapanda!
In cuvintele Tale,
e siguranta de maine.
Ca binecuvantarile Tale inca nu sau sfarsit,
pentru mine!
Ele imi soptesc in raoarea diminetiI din departare,
in vantul cald prin crengile copacilor.
Cu vocea Ta de Tata,
in cuvintele Mele vei gasi tot ce tu iti doresti!
In ele nu este singuratate si tristete,
doar fericire si pacea Cerului!
Dragul meu Tata,
ajuta-ma sa ma agat de cuvintel Tale,
pentru ca ele sunt singurele care...
Niciodata nu vor disparea!
Ci vor ramane o vesnicie,
in scrisoarea Ta de dragoste pentru mine! 

                                
                                        - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment