Tuesday 21 November 2017

Pădurea rătăcită .!

 
Mă zbat singură în gerul fulgilor de zăpadă . 
Pentru ei sunt o încurajare, pentru mine cine este ? 
Lasă-ți ca visele tale să plutească în aventura mării, 
acel albastru aromatic . 
Îmi place vârsta durerii mele ! 
Pădurea cu drumuri rătăcite și totuși ..
Suspinul ei s-e aude în aburii cețoși și reci ai frigului târziu . 
Numai mintea va simți plăcerile dragostei . 
Și aștept, într-un vis demn de speranța din mine ! 
Drumul îmi este spinos în valea dureri . 
Plutesc între inimă, durerea și pasul credinței ...! 
Tu, îmi vei rămâne bucuria târzie a acelei întâlniri uitate 
Ce, drumul nu-l voi găsi niciodată singură ...
Amestec de bucurie în valea apelor, unde este briza inimii ?


                                    - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment