Monday 11 December 2017

Am vrut .~2

Am vrut să mai simt adierea verii 
Am vrut să mai pot visa īncă .
Am vrut să mai simt iubirea ce nu este !
Am vrut să mai am speranțe īn mine,


Am vrut să mai trăiesc īn viitor .
Am vrut să mai alerg cu gândul meu departe īn adânc !
Am vrut să mai dăruiesc un ultim zambet ce El nu l-a văzut .
Am vrut să mai scriu ceea ce nu există !
Am vrut să mai suspin un abur străin .
Am vrut să mai aștept durerea dragostei !
Am vrut să mai joc bucuria īn ființa mea ,
Am vrut să mai cunosc drumul de ieri .
Am vrut să mai cred īn nevăzuta bunătate !
Am vrut să mai ating īncă o dată copilul ce am fost .
Am vrut să mai īnnalț o rugă către El īn roua dimineții !
Am vrut să mai binecuvintez o inimă rănită ,
Am vrut să mai dau ajutorul care niciodată nu va avea putere .
Am vrut să mai īntâlnesc primăvara cu gustul ei de cireșe amare !
Am vrut să mai strig la īndurarea Lui tăcută ...
Am vrut să mai doresc ceea ce nu am avut īn lacrimi reci .
Am vrut să mai caut īncă acel suflet singur !





Am vrut să mai ,,,
Doar am vrut ,
Și cu atât voi rămâne ..
Am vrut !



                        - A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment