Monday 19 February 2018

Suflet profund .

Unde, voi întâlni primăvara cu acele petale roșiatice a inimii de floare? 
Scrisul este iubitul meu paginele lui sunt delicate 
și înbibate cu parfumul din el ce dorește dragostea mea .! 
M-am săturat să ascult fericirile altora și pe a mea niciotată să nu o ascult ! 
Toți murim cu o amintire în lumea în care am trăit doar noi singuri . 
Poate că scriu din ceea ce nu există și ceea ce am visat și dorit~ 
ce nu îmi este dat să am în această viață . 
Ce voi face când mâinile nu îmi vor mai putea așterne cuvintele sufletului meu 
pe paginile uzate de suferința asteptări ?! 
Sorbit de arșița plăcerilor îți lași sufletul aruncat în funile ce sfărâmă adânc !., 
Alți îți vor strânge fericirile pe care le-ai aștepta cu lacrimi de tristețe ce, 
pentru tine niciodată nu s-au împlinit în această viață ! 
Sufletul este profund, l-ai ascultat vreodată ?.



- A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment