Wednesday 4 April 2018

Fir de prieteni .,

Cu câtă înverșunare își apără pocăiții păcatele și le țeasă în ascuns ca un fir de ață, apoi, se osândesc singuri de faptele lor ! Sufletul absoarbe în ascuns ceea ce tu nu îi dăruești ! De ce, ești așa perseverent într-un viciu al tău, o plăcere și cu Dumnezeu nu ești ? Am să stau în spatele biserici și voi privi la toți cum viața v-a trece frumos pe lângă ei dar, pentru mine nu va trece niciodată !? Tânjesc al întâlni pe drumul de ieri pe cel ce inima îmi dorește ! A crede în ceea ce ai cerut este a aștepta în tăcerea liniștită a respirației . Eu sunt cuvintele ce nimeni nu le rostește în șoapta primăverii ., Valurile mării îmi vor fi adevărate bucurii ce prietenii nu îmi sunt și briza v-a îndepărta paginile de carte ! Un fir de prietenie-., Prietenii sunt doar o minciună un abur, ce se evaporă cu timpul ! Mă întreb când secretele vor rămâne doar rușinea unei prieteni .? Îmi șterg visele pictate cu pensula ochilor ce nu se vor împlini niciodată ! Este mai de folos să îmi pierd nădejdea decât să îmi țin speranța ascunsă în mine !





- A. A. Popovici,

No comments:

Post a Comment